Subject: FW: Luunja vallas riigiteel nr 22252 km 0,310 Sinilinnu tee ristmiku projekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:30:21 +0300

Tere,

Palun registreerida jätkutöö

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Vahur Laas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 21, 2024 4:30 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Aigar Reimann <[email-masked]>
Subject: RE: Luunja vallas riigiteel nr 22252 km 0,310 Sinilinnu tee
ristmiku projekt

Tere Herkki!

Vastavalt koosolekul kokku lepitule viisime projektidesse muudatused
sisse. Saadame projekti uuesti kooskõlastamiseks

Korrigeeritud projekti saab alla laadida järgmiselt aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/rfrkxmrs4on9u549ls8mk/AMTwmC46YddQB3_W-hRBD
9s?rlkey=d6wkj1k9yyab81oxuj2jmpyno
<https://www.dropbox.com/scl/fo/rfrkxmrs4on9u549ls8mk/AMTwmC46YddQB3_W-hRB
D9s?rlkey=d6wkj1k9yyab81oxuj2jmpyno&dl=0> &dl=0

Ootame teie poolset kooskõlastust esimesel võimalusel.

Parimat,

Vahur

53402723

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 30. aprill 2024 14:35
To: Vahur Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Luunja vallas riigiteel nr 22252 km 0,310 Sinilinnu tee ristmiku
projekt

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 24003 „ Tartu maakond, Luunja
vald, Lohkva küla, Sinilinnu tee ning Sinilinnu põik teede ning
tehnovõrkude projekt“

Teede ehitusliku projekti osas peame vajalikuks töökoosoleku korraldamist.
Toome välja siinkohal mõningad märkused, kuid projektlahenduse terviku
osas on vajalik

arutada, sest selle projektlahendusega me hetkel nõustuda ei saa.

Pakume Teamsi koosolekuks välja järgmised kuupäevad ja kellaajad:

*	07.05 kell 10.00-11.00,
*	08.05 kell13.00-14.00
*	09.05 kell 10.00-11.00 või 13.00-14.00.

Milline koosoleku aeg võiks olla sobilik?

Sobiva aja valiku puhul palun saata ka koosolekust osavõtjate kontaktid,
kellele koosolekukutse saata.

Toome siinkohal välja mõningad märkused:

1.	Projektis pole katendiarvutust. Palun see lisada.
2.	Truubi osas katendikonstruktsioonil ei ole arvestatud
siirdekiiludega.

3.	Konstruktsioonid ei ole lahendatud korrektselt. Astmeid ei ole
projekteeritud! Konstruktsiooni vahetus jääb autoratta alla. Selliselt ei
tohi laiendamist projekteerida. Mõistlik on siiski täies laiuses katend
ette näha.

*

4.	Projektiga on ettenähtud olemasolevasse kattesse sisse minemine ja
uus katte tuleb madalam. Ei saa sellise lahendusega nõustuda. Jällegi
mõistlik on kogu katend ümber teha.

Kui seda ei soovita teha, siis sisse minemisel tuleb ka arvutusega näidata
et kandevõime on olemas.

*

5.	Asfaltkate peaks olema 32base + 16 surf. Lisada katendiarvutus,
mis tõendab katendi sobivust.
6.	Seletuskirjas on toodud AC 8 base. Sellist segu ei ole olemas.
Eeldan, et on mõeldud 8 bin segu.
7.	Ülekäigukohale pole projekteeritud braikive.
8.	Et oleks kogu ristmikul ühtne lahendus, siis minu ettepanek
ülekäigurada mitte projekteerida, Sinilinnu tee liiklussagedus ei hakka
olema niivõrd suur, et kergliikleja üle tee ei pääseks ja pöördel sõiduk
peab nagunii jalakäijale teed andma.
9.	Lisaks jääks ülekäiguraja märgid 543/544 varjama LM 221.
10.	Ala märke 382/392 mitte projekteerida raadiusele, vaid nihutada
sirgele osale pärast teeületuskohta.
11.	Liiklusmärk 221 projekteerida pöörderaadiuse algusesse.
12.	Ohutussaarel peaksid kleebised olema mõlemad 687, hetkel
projekteeritud üks kleebisena, kuid teine täissilindrina.
13.	Liiklusmärki 536bs projektist eemaldada ja liiklusmärk 531s
projekteerida pöörderaja täisosa algusesse

14.	Tehnovõrkude projekti osas palume arvestada juba esitatud
märkustega ja viia need projektlahendusse sisse .

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet